بخند پست دنباله دار جدید 1 از دست ندی ها از همشون بهتره
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 113
نویسنده : حسین و محمدکاظم
اهای دختر خانمی که قرار بود توی دانشگاه با هم تصادف کنیم و جزوه هات بریزه رو زمین
و من جمعشون کنم و بعد عاشقت بشم . . .
.
.
میخوام بگم برات ارزوی موفقیت دارم !
منتظر من نباش
من کنکور گند زدم نمیتونم بیام دانشگاه

 

خدافظ :|
 
..
..
..
 

 

تبادل

..

..

..

 

میگن تو زمستون ، کناره هر کی که باشی همون قسمتت میشه 

 

و تا آخر عمر با اون میمونی ... 

شوفاژ دوست دارم :) 34938_eskelet_63.gif

..

..

..

سیگار رو واسه مشکلای خارجیا ساختن
 
اگر میخواستن طبق استانداردای مشکلات ایرانی بسازنش
 

 

الان سیگار باید یک متر بود در قُطر ۵۰ سانت!
..
..
..

..

..

..

 

 

 
 
..
..
..

..

..

طرف رو چند روز پيش به عنوان كارآفرين نمونه آووردن تو تلويزيون ,231419_starescreen.gif

 اومده ميگه : " من ده سال856919_smilie_baby_084.gif پيش** مثل خيلي از جوونهاي ديگه** كارم رو از صفر شروع كردم ,

 از صفر مطلق و هيچ چيزي به جز چهل مليون تومن كه از پدرم گرفته بودم نداشتم "197019_1dco2x0p1lilzhfp.gif

..

..

یه ژاپنی به زنش می گه: 
 
” Taki Mashita ”
388_eskelet_18.gif
زنش می گه: 
” Masu Kushi ” 
41038_eskelet_46.gif
مرد ژاپنی ناراحت می شه می گه: 
” Dakara Tsu Shimashi Ta ” 9158_eskelet_37.gif
زنش گریه می کنه می گه: 
” Nimi Tasuni Watashi Yaku Misamihi ” 83898_eskelet_41.gif

یه جوری می خونی انگار سر در میاری! 34938_eskelet_63.gif

..

..

آرزوهام خیلی بی تربیتن ، جامه ی عمل نمی پوشن!

 مامانم گفت خدایا چرا این بچه رو شفا نمیدی خوب شه؟؟؟ آخه چی از بزرگیت کم میشه؟! 
 خدایی همچین با سوز گفت خودمو رو ویلچر با دهن کج تجسم کردم!!
 اصن جیگرم آتیش گرفت :| 

حالا به این حرفا کار ندارم ، سوپه نمیدونین چه خوشمزه شد :))))..

 اشتباهی سس ریختم تو ســوپ ،
..
تموم





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: